Ben je je gebruikersnaam of wachtwoord vergeten?
  • Indien je je gebruikersnaam verloren bent, vul dan je e-mailadres in en laat het veld gebruikersnaam leeg, klik dan op de Verzend gebruikersnaam knop. Je gebruikersnaam zal dan verzonden worden naar je e-mailadres.
  • Indien je je wachtwoord verloren bent maar je gebruikersnaam kent, vul dan je gebruikersnaam en e-mailadres in, klik dan op de Verzend wachtwoord knop. Je nieuwe wachtwoord zul je dan in je mailbox ontvangen. Gebruik het nieuwe wachtwoord om te kunnen inloggen op de website.
  • Indien je je wachtwoord en gebruikersnaam verloren bent, volg dan eerst de stap om je gebruikersnaam terug te vinden, dan de stap voor het wachtwoord opnieuw instellen. Om de gebruikersnaam te weten te komen vul je je e-mailadres in en laat het gebruikersnaam veld leeg. Klik dan op de Verzend gebruikersnaam knop en je zult je gebruikersnaam ontvangen op je e-mailadres. Na deze stap voltooid te hebben kun je hetzelfde formulier gebruiken om je wachtwoord te achterhalen.
Afbeelding met ingesloten beveiligingscode
* Dit veld is verplicht

op en rond 20 maart 2017: Wereldverteldag (www.wereldverteldag.nl

zaterdag 20 mei 2017: Ontmoetingsdag in Utrecht m.m.v. Vertelkring Delft.

zaterdag 7 oktober 2017: Ontmoetingsdag in Antwerpen bij zusterorganisatie Van Stoel tot Stoel.

zaterdag 27 januari 2018: Erwaseens Vertel Event in de Gelderlandfabriek in Culemborg.