Donaties en Giften / ANBI

Donaties en Giften

Stichting vertellen is voor haar werk afhankelijk van de jaarlijkse bijdrage van haar participanten en inkomsten van activiteiten en ontmoetingsdagen. We staan ook open voor bijdragen door donaties en voor giften.

Eenmalige giften

Mocht je Stichting Vertellen eenmalig willen steunen, dan kun je een gift overmaken op bankrekeningnummer NL43TRIO 0198 0974 17 t.n.v. Stichting Vertellen.

Een notariële schenking, een erfstelling of een legaat

Je kunt hiervoor contact opnemen met onze penningmeester. Voor de belastingvoordelen van een notariële schenking kun je een kijkje nemen op de website van Schenkservice. Voor juridische informatie kun je contact opnemen met een notaris bij je in de buurt. Kijk op www.notaris.nl of bel met de notaristelefoon 0900-346 9393 (€ 0.25 per minuut). Vragen over de belasting kun je stellen aan de belastingdienst tel. 0800-0543 (gratis) of kijk op www.belastingdienst.nl.

ANBI

Stichting Vertellen is door de belastingdienst aangemerkt als ANBI (Algemeen Nut Beogende Instelling).
Meer informatie over ANBI Stichting Vertellen

book-2929646_1920