De 'Er was eens...' mailinglijst is DE mailinglijst van vertellend Nederland, vanaf nu beschikbaar op www.stichtingvertellen.nl.

De 'Er was eens..' lijst is geen discussieforum, maar zo nu en dan worden er wel meningen uitgewisseld.

Alleen de leden van de lijst kunnen berichten sturen naar de lijst. Het is dus exclusief en nog beter... gratis. Meld je hieronder aan om je te abonneren op de 'Er was eens...' mailinglijst. Je kunt je ook te allen tijde afmelden.

Aanmelden of Afmelden bij de 'Er was eens...' mailinglijst

Een aantal opmerkingen over de lijst:

• De mailinglijst is bestemd voor vertellers en andere belangstellenden om informatie, ideeën en gedachten uit te wisselen die verband houden met het vertellen van verhalen.
  • Deze mailinglist is onder controle van de Stichting Vertellen
  • De e-mail adressen worden NIET aan derden verstrekt.
  • Oneigenlijk gebruik van deze lijst is niet toegestaan. De stichting vertellen behoudt zich het recht voor bij oneigenlijk gebruik of bij misbruik van deze lijst een deelnemer te verwijderen.
  • Alle gebruikelijke Nederlandse privacy en algemene omgangsregels (wettelijk dan wel maatschappelijk) zijn van toepassing.
  • Tips in het werken met de Erwaseens lijst

Verder hanteren wij de volgende GEDRAGSREGELS:

• Deelnemers kunnen een bericht plaatsen als het voor alle deelnemers aan de mailinglijst bestemd is.
  • Antwoorden op vragen die VOOR VELEN OF IEDEREEN interessant zijn gaan via de reply-knop.
  • Antwoorden, bestemd VOOR INDIVIDUELE personen, beantwoord je naar het privé email-adres. (Dus even nadenken voor je tot verzenden overgaat, al overkomt het ons allemaal wel eens dat we te snel zijn. Maar stuur er ook geen ‘sorry’mailtje achteraan naar iedereen, want dan komt er nog meer vervuiling in de mailboxen).
  • Als de vraag voldoende (privé) beantwoord is en reacties niet meer nodig zijn; verstuur dan een antwoord op de laatste email in de reeks met achter de titel de vermelding: "ONDERWERP GESLOTEN."
  • Gelieve NIET te reageren op hoax-mails (vaak zogenaamde virusalerts). Ook niet om te melden dat het een hoax is. Wij adviseren om ze niet door te sturen, hoe goed bedoeld ook.

op en rond 20 maart 2018: Wereldverteldag (www.wereldverteldag.nl)

de eerstvolgende ontmoetingsdag is op zaterdag 21 april 2018 in de Gelderlandfabriek in Culemborg.

zaterdag 26 januari 2019: Vertel Event in de Gelderlandfabriek in Culemborg.