Han Meijer
Korte verhalen, lange verhalen, sprookjes, parabels, metaforen, volksverhalen en verhalen op maat voor bijzondere gelegenheden.
Voor iedereen vanaf 6+
Zuid-Holland

Over mij

Han Meijer vertelt eigen bewerkingen van korte verhalen, minder bekende sprookjes en volksverhalen uit alle windstreken. Han vertelt op een enthousiaste manier, waarbij hij schildert met woorden en jou meeneemt op avontuur. Han zoekt de interactie via een scheutje humor, een eetlepeltje liefde en soms een vrolijk dansje.

De liefde voor verhalen kreeg Han Meijer van zijn vader, die het weer van zijn vader had. Toen hij zelf aan zijn kinderen voorlas, kwamen oude dierbare jeugdherinneringen weer boven. Net voor de eeuwwisseling was het meesterverteller Paul Middelijn die de verteller in Han wakker kuste. Daarna trad Han op  voor scholen, bibliotheken, op recepties, op de campings waar hij met vakantie was, in alle edities van het Rotterdamse Winterfestival Sprookjesstad.  Verder deed hij mee aan een internationaal Nederlandstalig vertelfestival in Suriname.
De laatste jaren is hij een graaggehoorde verteller op de open dagen van boerencamping Hoeve Bouwlust in Maasland.
Bij de Nationale Vertelschool volgde hij een intensieve verdiepingscursus waarbij hij zich verder bekwaamde in het vertellen aan volwassenen. Han is  aangesloten bij het vertellerscollectief de Stichting Verhalenfontein, zie http://www.verhalenfontein.com/agenda2.html

Han
Meijer
...
06 - 1995 1585
Paltrokmolen 1
3146 CL
Maassluis

Vertelagenda

Deze verteller heeft op dit moment geen evenementen in de Vertelagenda staan.