Vertelvogel
Met en voor kinderen verhalen tot leven wekken.
Noord-Brabant

Over mij

Vertelster Reinou Vogel werkt al jaren als groepsleerkracht in het onderwijs.Ze werkte, ook als vakleerkracht muziek, met kinderen van 3 t/m 14 jaar.

De ontwikkelingen in het onderwijs stimuleerden haar om op zoek te gaan naar manieren om te zorgen voor meer beleving en betrokkenheid. Hierbij stuitte ze enkele jaren geleden op de Vertelacademie.

Na het volgen van een leerroute vertelt ze nu vele verhalen op vooral basisscholen. Ook met vertelprojecten zoals over de Cultuurhistorische canon en over omgaan met elkaar verlevendigt ze het onderwijs.Hierbij ze stimuleert kinderen, middels vertellessen, en ook ouderen met prachtige levensverhalen om in de klas te vertellen.

"Wat verhalen voor kinderen kunnen betekenen verrast me voortdurend. Spannende, verdrietige, historische, ongelooflijke, waargebeurde, verzonnen en humoristische verhalen zorgen spelenderwijs voor een rijkdom aan taal,verbeelding, feitenkennis én inlevingsvermogen"

Vrouw
RV
Reinou
Vogel
...
B. Loeffplein 75
5211RX
's-Hertogenbosch

Vertelagenda

Deze verteller heeft op dit moment geen evenementen in de Vertelagenda staan.